Наша упаковка підкреслює бренд виробника і відрізняє продукт на полиці магазину

21.05.2019

Зараз ми спостерігаємо майже гонку в м’ясній промисловості, яка полягає у впровадженні нових продуктів, ароматів та функціональних ліній. У якому напрямку піде м’ясна промисловість Польщі? На питання порталу MarketMięsne.pl відповідає Марек Стемпель – директор з розвитку продажів Групи Nomax.

Ремінгіуш Заграба: Nomax є одним з найвідоміших виробників і постачальників упаковки для м’ясних заводів у Польщі та за кордоном. Вашою спеціалізацією є сітки на м’ясні вироби Nomanet і текстильні оболонки Viscoflex. Вашими клієнтами є тільки великі компанії м’ясної промисловості, чи Ви також співпрацюєте з невеликими «м’ясниками»? Якщо так, то яка комерційна пропозиція створена саме для них?

Марек Стемпель: Це правда – ми розвинули визнання не тільки в Польщі, але й у багатьох країнах світу. Ми намагаємося так підготувати комерційну пропозицію сіток і оболонок, щоб вона була привабливою не тільки для великих заводів, але і для невеличких сімейних підприємств. Це дуже важливий для нас сегмент. Сьогодні споживачі все частіше вибирають продукти з менших місцевих м’ясних заводів. Для багатьох невелике виробництво є синонімом натуральності, виготовлення продуктів без штучних добавок, без хімії, традиційним способом. Це помітне збільшення інтересу до пропозиції дрібних виробників означає, що саме такі дрібні підприємства  все частіше шукають та звертаються по сітки або оболонки. Завдяки ним вони можуть краще просувати свою продукцію і повідомляти про її походження. Такі вироби, як сітка HangNet або BrandNet чи оболонка Viscoflex Smoke, дозволяють підкреслити марку виробника та виділити виріб на прилавках магазинів.

Р.З.: Зараз ми спостерігаємо майже гонку в м’ясній промисловості, яка полягає у впровадженні нових продуктів, ароматів та функціональних ліній. Яким буде напрямок розвитку м’ясної промисловості в Польщі: традиційні продукти, що сприяють зміцненню здоров’я, або, можливо, смаки світу?

М.С.: Останні тенденції та дослідження показують, що клієнти стають все більш і більш вимогливими і очікують широкого спектру доступних продуктів, які характеризуються високою якістю. Ми також давно спостерігаємо, що значення походження продуктів постійно зростає в очах споживачів. Польська, традиційна або регіональна продукція в даний час є найбільш популярною і їхня частка на ринку зростає. Важливими є також сертифікати, що підтверджують високу якість, спосіб і місце виробництва м’ясного продукту. Для споживача в магазині такий сертифікат на упаковці є гарантією якості. Також зростає популярність продуктів з птиці. Крім того, продукти продаються краще в цікавій, оригінальній упаковці, що підкреслює їх особливі про-оздоровчі якості.

Р.З.: Яка з ваших продуктів у довгостроковій перспективі була найбільшим хітом на ринку, і які продукти в даний час є найбільш успішними?

М.С.: Що стосується сегменту сіток для м’ясних виробів Nomanet, то хітом виявились сітки в кольорі  оливки. Продукти в цих сітках виглядають дуже традиційно і природньо, завдяки чому вони викликають хороші асоціації споживачам. З іншого боку, виробники цінують полегшений процес знімання сітки з продукту, що значно спрощує виробничий процес. Такі сітки також виявились хітом на ринку. Що стосується оболонок Viscoflex, то найбільш популярними є ті, на яких можна розмістити свій індивідуальний друк. Це має безпосередній зв’язок до тенденції персоналізації м’ясних продуктів. Цікаві конструкції оболонок, що посилаються на традицію, безумовно продаються найкраще.