Три найважливіші особливості продукту, які шукають споживачі м’яса та м’ясних виробів

21.05.2019

Сьогоднішні споживачі мають широкий доступ до різних видів м’ясної продукції в багатьох каналах збуту. Це робить їх все більш і більш вимогливими і усвідомленими своїх потреб та вподобань.

Вони також все більше і більше зайняті, більш охоче використовують пропозицію магазинів типу «convenience» чи «on-the-go» і мають все менше і менше часу, щоб ретельно вивчити кожен продукт, який опиняється в їх кошику. Зазвичай вони обирають те, що знають і люблять давно. Однак існують певні тенденції, які були стабільними протягом багатьох років і визначали, що популярне на ринку. Це найпопулярніші фільтри, за допомогою яких споживачі «пропускають» продукт, перш ніж вони вирішать купити його. Подивимось, на що приділяється найбільша увага!

  1. Якість

Америку ніхто не відкриє, хто скаже, що якість м’ясних продуктів є одним з ключових, якщо не найважливіших аспектів, на які звертають увагу споживачі. Переважна більшість досліджень ринку підтверджує цю тенденцію. Висока якість м’ясних продуктів середньостатистичних споживач зазвичай розуміє як «м’ясистьсть» продуктуб тобто кількість м’яса у відсотках на 100 грам продукту. Найбільш популярними є ті ковбаси, які вже при першому погляді на продукт повідомляють про вміст м’яса на упаковці, наприклад “понад 90%”.

Іншим аспектом, який підкреслюють споживачі, є відсутність консервантів. Присутність штучних ароматизаторів також є небажано. Глютамат натрію і будь-які “Е” на етикетці лише відлякують потенційних покупців.  У той же час натуральність продукту високо цінується, така натуральність проявляється коротким складом продукту, так званою чистою етикеткою або екологічною упаковкою. Все більше людей визнають, що читають етикетки і звертають увагу на вміст м’яса в продукті, наявність небажаних інгредієнтів, харчові цінності або вміст алергенів. Саме тому варто підкреслити високу якість своєї продукції на місці продажу!

  1. Ціна

Хоча багато споживачів підкреслюють, що якість продукції є найважливішою для них, аналіз реальних торгових кошиків приводить до цікавих висновків – знижені ціни і недорогі продукти надзвичайно популярні. Це пов’язано з тим, що до цих пір значну частину м’ясних продуктів у польських домогосподарствах купують представники “старших” поколінь, для яких особливе значення мають ціна-якість, традиції і автентичність. Споживачі підкреслюють, що вони шукають продукти, “які стоять за ціною”. Нерідко це відбувається у спосіб, що суперечить деклараціям споживачів, щодо якості як основного критерія вибору того, що потрапляє в кошик. Звідси випливає висновок, що правильне поєднання якості складу м’ясної продукції і привабливої цінової пропозиції може виявитися запорукою успішності продажів.

  1. Походження

Тенденція торгового патріотизму і місцевості набирає силу протягом багатьох років. Такі ініціативи, як бренд «Polski Product» або додаток Pola, лише підтверджують те, що ринок демонструє протягом багатьох років. Поляки вважають, що польська продукція жодним чином не поступається іноземній, і якщо у них є вибір, то з задоволенням вибирають продукт так би мовити з території річки Вісла – не тільки з категорії м’яса а м’ясних продуктів. Водночас, споживачі цінують «місцевість» продукції і люблять пробувати місцеві продукти, характерні для окремих регіонів. Важливим також є, хто виробляє м’ясо-ковбасний продукт і чи є він відомим і авторитетним виробником на ринку. У м’ясної промисловості часто довіра до бренду визначає рішення про покупку.

Під час підготовки продажів і стратегій просування для вашої м’ясної продукції, варто також спостерігати і використовувати переваги зростаючих тенденцій, таких як розробка цілих ліній м’ясних продуктів, присвячених конкретним групам покупців. Вони завойовують популярність у категоріях дитячих продуктів, продуктів без глютену, м’ясоподібних продуктів для вегетаріанців або ексклюзивних / преміальних продуктів.

Персоналізація комерційної пропозиції – це фактор, який відіграє все більш важливу роль!

Сьогодні ситуація є більш поширеною, ніж будь-коли раніше, в якій сам продукт відіграє все меншу і меншу роль – адже в кожному магазині можна знайти шинку “від бабуні”, “своя”, “сільська”, “традиційна” або “від швагра”. Тому на такому висококонкурентоспроможному ринку важливо те, яку додаткову цінність пропонує продукт, про що він повідомляє при першому погляді на нього і яка репутація виробника. Не забувайте також про величезну силу рекомендацій продукту продавцем магазину і особистий попередній хороший досвід від покупки продукту. Правильне поєднання перерахованих вище елементів, безумовно, збільшить шанси на ринковий успіх м’ясних продуктів!

На підставі рапорту «Польща на виделці» інститут GfK Polonia, опрацювання: Гжегож Мех